Jag tänkte något bra, men det försvann

Igår sov jag hos Linnea, vi var barnvakter åt Maja dåra.
Det var väldigt trevligt.
Jag känner mig dock jävligt onyttig, ett riktigt jävla fetto: (Fattar inte hur jag inte går upp i vikt)
Igår:
Frukost: -
Lunch: -
Middag: pizza och godis, en jävla massa godis.
Idag:
Frukost: mer godis.
Lunch: en twix.
Middag: Mat!.. Och sen mer godis.

Nu har jag ennu mer godis kvar, eftersom mamma köpte till mig fast jag egentligen inte ville ha. Kommer säkert äta upp det ikväll, fast försöker få mig själv att för en gångs skull kunna spara det. Kommer nog spy annars.
Men w/e, mysigt igår och imorse. Idag var jag och hämtade min väska som jag glömt hemma hos Kalle där jag var en stund igår innan jag åkte hem till Linnea, mötte Kalle, Grytt och Isak påväg hem från Eriksdalsskolan. Dit hade jag följt med Ludde, gingerFelix och Leoni från intagningsprovet på sthlms Estitiska (där de också varit). Hade nämligen inget att göra efteråt.
Iallafall, efter jag hämtat väskan hos Kalle så åkte jag hem, sitter nu här och försöker plugga.
Jag var iallafall duktig och släckte allt på Earth Hour (...inte jag utan min mamma). Tycker det är intressant att det anordnas massa konserter och sådant just för den timmen, då konserter har en tendens att behöva ganska mycket elektricitet. Men det är väl för att hålla så många som möjligt utomhus och hare släckt hemma. Kanske tjänar på det ändå. Men det låter liksom.. weird.
Ok herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0