Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv


Jag tog en promenad ute i trädgården. Snö upp till knäna. Kan inte sommaren bara komma?

Idag har jag inte gjort någonting, alls. Typ sovit och spelat lite trummor, lyssnat på musik. Hängt vid datorn.
Justdet, jag spelade Bamse Memory med min lillasyster också. Hon är läskigt bra på det! Ba plockade upp par efter par direkt efter varandra medans jag satt där och mindes inte vart någonting låg överhuvudtaget. Hon slutade med dubbelt så många som mig (hon är 5 år gammal)!
Imorgon vill jag träffa någon, hör av er om ni har lust osv.

Kommentarer
Postat av: becci

kom till stan idag!

2010-03-03 @ 12:39:15
URL: http://tioutavtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0