Gymnasium...

Hatar dem inte riktigt lika mycket längre. Borde dock inte valt så många, jävlans segt med 5 intagningsprov till, efter att ha gjort 3. Tror inte jag orkar gå till Rytmus.
Idag var jag på Värmdö gymnasium (estet - musik, trummor) för intagningsprov. Det verkar asmysigt där, och rätt härligt folk också. Som går där nu iaf, i musikklassen dåra. Provet gick nog ganska bra tror jag, mycket bättre än på kulturama iallafall. Fast vill egentligen inte ens gå på kulturama, så det är ok. På värmdö vill jag däremot gå.
På måndag äre prov till sthlms Estetiska, mitt förstahandsval (inte för att ordningen spelade någon roll nu men jaja osv), är ganska pepp faktist.
Hoppas på att kunna sova hos Freja ikväll, vore rätt mysigt. Har lix inte vart ute på hela veckan, om man inte räknar med skola och så. Och det gör man ju inte! Inte jag åtminstone.
Är fett glad, även fast mina cigg kommer ta slut mycket snabbare än jag vill, jag lyckas inte hålla en per dag. Jag är dålig, yesyes.
Måste tillägga att det är jävligt skönt att få sluta så här tidigt, eller snarare slippa skolan idag, fick ju ledigt pga intagningsprovet. Orkar lix inte gå dit nu, så ah!
Chacha bloggenn
Charrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0