gud så lyckat

Helt okej dag ändå, blev klar med so:n till imorrn åtminstone.
Fast om fördjupningen ska vara klar till imorrn också, så är jag körd.
Sommaren kommer förmodligen inte bli så jävla härlig heller har jag en stark känsla av.
Vill ha BD:s bok, "When we were winning". Ska försöka köpa'n i veckan, om jag hittar den. Tror jag har sett den på typ bengans, annars kan man väl beställa från nätet, borde vara möjligt.
Skola imorrn, inte kul.
Ska nog dissa intagningsprovet till Kulturama teater på tisdag och vara ledig hela dagen istället.
Skönt.
Vill veta resultaten på intagningsproven, sthlms Estetiska, musik, borde maila typ, imorrn? Hoppashoppas. Fast det gick säkert åthelvete, men vill iallafall vetadet då.
Nu ska jag ringa min pappa, han hade tydligen ringt.
Längtar tills vi river hushelvetet här.
Är röksugen.
Herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0