Dagen i sin enkelhet

Intagningsprov på sthlms Estetiska. Gicka ganska bra tror jag nog. De blev asförvånade när jag sa att jag bara spelat trummor i fem - sex månader (posetivt förvånade) så det är nog en fördel. Att jag har lätt att lära mig.
Träffade Sara där, trevligt och länge sedan. Får träffa henne sart igen. Linnea från min skola var där också, haha. Hon verkar vara rättså trevlig ändå.
Rökte upp resten av mitt ciggpaket också, inte bra.
Hade tänkt att gå hem efter, då jag var klar ca 11.30. Sen kom jag på att jag inte hade några nycklar med mig, så fick gå till skolan iallafall. Lite segt, men det var ju bara halva dagen så det funkade ju.
Träffade Linnea efter skolan (inte samma chey som ovan nämnda) och det var trevligt. Hon sover hos mig på fredag också, blir mysigt.

Imorgon är jag ledig eftersom jag ska sjukanmäla mig till Rytmus, som jag egentligen ska ha intagningsprov till då, eftersom jag inte övat på låtarna. Hela skolan är ändå och åker skidor imorrn och det har jag verkligen ingen lust till.
Blir skönt. Ska laga pannkakor, haha! Gott ok.
Jag vill ha lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0